czwartek, 22 sierpnia 2013

Stawki i tygodniówki przy pracy przez pośrednictwo .

Zacznijmy od stawek ( w Holandii obowiązuje tak zwana "wiekówka" czyli stawka na godzinę zależna od wieku)

Stawki:

   - do 22 lat wynosi 6.47 Euro brutto 

   - 22 lata, stawka wynosi 7.59 Euro brutto

   - 23 lata (podukcja, logistyka), wynosi 8.48 Euro brutto

  - 23 lata (ogrodnictwo), stawka wynosi 8.92 Euro brutto

Załóżmy że :
Masz 22 lata , przepracowałeś w tygodniu 40h i 8h nadgodzin , byłeś kierowcą

40h x 7.59 =                      303,6 euro brutto
8h  x (7.59 x 125% ) =            75 euro brutto
                                        -------------------------
Suma brutto :             378 euro
Suma netto:               313 euro* ( nie wiem czy dobrze policzyłem 
podatek , wyszedł mi około 17% )


Opłaty  :
-65 euro za domek
-21 euro ubezpieczenie
-7 euro koszty dojazdu

Kasa na rękę :
313- 94 =219 euro na rączkę + 20 euro za kierowcę

Podsumowując , mają 22 lata w ciągu tygodnia przy dobrych wiatrach może
 zarobić około 230-240 euro co w przeliczeniu na PLN przy dobrym kursie
 (4,20 zł) może dać 1003 zł  . Dla jednego dużo dla drugiego mało...

Jeżeli źle liczę proszę o informację !!! 

3 komentarze:

  1. Ten komentarz został usunięty przez autora.

    OdpowiedzUsuń
  2. Nie wiedziałam, że tam jest kasa `wiekowa` i trochę mnie to rozśmieszyło. No to prawda dla jednych taka wypłata to mało dla drugich dużo. Dla mnie by wystarczyło ;D

    OdpowiedzUsuń
  3. Super wpis. Pozdrawiam i czekam na więcej.

    OdpowiedzUsuń